FREDAG 31 OKTOBER

Heeej sötnosar!
Idag är det ju alla helgons dag, alltså halloween, jag tycker Sverige är dåliga på sådant att köpa hem godis och så, önskar vi hade lite som i USA, min kompis Julia bor där och dom är riktiga satsare när det gäller halloween, och här i tråkiga, kalla och höstiga Sverige gör vi dock ingenting ! Jag vill bara skaka liv i människorna, jag ska iallafall gå hur töntigt det än är, det e ju superkul tycker jag, för 2 år sedan samlade vi in 2 kg ! Det är topnotch !^^ Jag tror inte att några kommer ta oss seriöst eftersom dom tror nog i vi e oseriösa, bara för att man är 13, haha okej det e ju grymt oseriöst men ändå så är alla sååå tråkiga, jag ska nog köra på bus, man får faktist stå ut med det om man lever och det är halloween, Vad tycker ni, är vi för stora för att gå bus eller godis? Larvigt, vi e bara tretton, jag tycker inte direkt att man e för gammal då, kanske om man e gift 30 åring med barn och hus, men är man tretton är det väl fan inget fel? :) Förra året gick jag inte, eller jo till 2 hus och fick 40 kr (BOOOORING) och gick till tobak och köpte godis, det borde vara lag på att alla ska ha godis hemma! USA har så jävla sköna traditioner, varför är sverige så jävla tråkigt? Det undrar jag stort, aja nu ska jag typ städa rummet eller något ultra tråkigt.


( sorry mikaelau.blogg.se för att jag apade efter dig med bilden )

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

haha det är mina ögot, so everyone knows xD haha

2008-10-31 @ 13:27:37
Postat av: Sofie

haha vilket buss ska du köra på? snällt om du skulle lägga ut dagens klädsel nån dag :D

2008-10-31 @ 18:27:42
Postat av: Victoria

Jag håller helt och hållet med. När jag bodde utomlands innan så gick vi bus eller godis på halloween och då var man tvungen att ha örngott för att godiset skulle få plats och inte ens då hade man gått runt området.... :D

2008-11-02 @ 16:07:13
URL: http://detailz.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0