FREDAG 31 OKTOBER

Alla har ställt om klockan till vintertid va? Jag var lite seg på det, saknar sommaren när man inte behövde ha mer kläder än man kände för, man kunde gå runt i bikini utan att frysa, nu fryser jag ibland när jag har min tjocka dunjacka på sig, det är verkligen vinter nu, va? Snart blir det snöstorm, man har börjat fundera på vad man önskar sig, man sitter inomhus och fryser om fötterna. Är det bara jag som minns när man var inne på playahead och skrev: SOMMARLOV! .. ? Jag kommer ihåg att jag skrev det. Men nu är det vinter, man får bara göra det bästa av det, krypa ihop i soffan och checka en skräckfilm med polarna och chilla.
 det här var på ellinors land när vi fiskade och Ellinor var lite flummig, gud vad jag saknar sommaren :'(

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0