TORSDAG 30 OKT

Hej alla! Idag har jag köpt en jacka, balettskor och lite annat. Jackan var nedsatt från 1000 kr till 400, sen var det 20% på det ! 320 kr, najs va ? Tycker jag i alla fall.
Jag var på dansen för några veckor sen när en idiot baxade min ena balettsko, vem e så jävla korkad ? Liksom en balettsko, lite skrattretande, vad skulle dom med en balettsko till ? Haha roliga vissa är. Men dom var ändå billiga och inte ett par riktiga balettskor, och jag e inte direkt en satsare när det gäller balett, jag kör på Jass och street dance, men måste dansa balett, så jag får helt enkelt bita ihop. När man tänker efter, jag har dansat i 9 år, det e ganska lång tid tycker jag! Otroligt att jag inte tappat suget och slutat, vilket har hänt i andra sporter; Fotboll och friidrott. Jag är ingen sporttjej, jag är en danstjej, det kommer nog aldrig ändras, när alla springer omkring med bra kondis för att springa, så blir jag andfådd som in i helvete, men när det kommer till stretching i skolan så sitter alla och jämrar sig, och jag stretchar utan några som helst problem. Dans är faktist bättre för kroppen än fotboll vad jag har hört, och man får betydligt snyggare muskler av dans :)

Förresten, tycks om nya headern och bloggen? Har gjort om lite, har hållt på hela dagen, är inte förstås klar än, men kände att min blogg var väldigt ful och ville sticka ut lite, hämtade insperation från olika bloggar, jag e ganska nöjd faktist! Aja jag ska sticka.

SPEAK OUT! <3
Postat av: anonym

åh vilken fin blogg!

2008-10-30 @ 22:33:05
URL: http://realmirandiia.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha skön människa, en balettsko ^^ Jävlar va fin blogg!

2008-10-31 @ 14:30:22

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0