TORSDAG 31 OKTOBER

Tjo brä's (: Jag har köpt nya jeans från U-turn i täby, dom va riktigt snygga faktist, har bara köpt jeans från Gina Tricot de senaste gångerna, men cheap mondays jeans är ju så mkt snyggare, det var ganska länge sen jag köpte jeans där, ett år sen, märkte att jag har 3 storlekar större än förut, mihi, men sånt händer, inte för att det stör mig, har ju vuxit 6 cm det här året, det e ganska mkt? Jag har alttid velat vara lång men när jag e 168 så e jag fett deprimerad eftersom jag vill vara kort, tråkigt att se ner på alla och jämt få höra att man e lång, fast killarna lär ju växa ikapp, annars är det looosers om dom inte blir mer än 170 hihi. Jag lär bli det i allafall olyckligtvis, säkert 173 tror jag, sorgligt, aja jag får väl bli model då, men jag tror nog att det är lite för kort, det e en annan sak om mina föräldrar vore långa, min mamma e 170, och man brukar ju bli längre än sina föräldrar, tur för
vissa, otur för andra. Jag tycker då inte att man e så lång vid 168, det e ju inte så mkt, eller? dom flesta e lxm 161 och så, och vissa 175, men jag tycker det e normalt att va över 170, inte att va 160 eller ngt, man ser ju äldre ut om man e längre tkr jag, man kan ju alltid använda klackskor, det är ingenting som går hem hos mig, man får längre ben ( ingenting för mig ) och hela du blir längre, så jag har köpt skor som e jättefina, med stor klack - aldrig använda, lite tråkigt eftersom dom e fina, men jag la av med klack helt och hållet i sexan någon gång för att jag inte villa se ner på alla som jag redan gör, snälla människor

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

älskar också cm ;)

2008-10-31 @ 10:52:26
Postat av: mags (;

Hei! there, haha jag kommer nog bli runt 166, trodde läkaren. du är redan längre än vad jag kommer bli. -.- beccs jag kmr nog alltid se upp till dig <33 (a) hihi onej erik och nellyh har smittat sig med mit hihi Ohh.. nooh..



puss o hej älskarej!

2008-11-03 @ 21:18:28

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0