Partaj

Shaba! Har inte skrivit på läänge men igår hade vi så jävla kul. Jag, belle, malla, ajje, matilda och clara (maggie dåra, men hon var inte med först) Skulle överraska Ebba. Vi gömde oss hos belle. Ebba kommer in, och alla flyger på henne. Och hon var typ en timma försenad eftersom hennes mamma inte visste om ngt om överrasknings festen, så hon satt och åt middag och var redan en halvtimma försenad. Jag och Malla hade lite damp, hoppade runt på golvet och sjöng falskt. Okej inte Malla, hon e grym på att sjunga, vilket inte riktigt stämmer på mig. ^^ Tjejkvällen var riktigt lyckad. Sen gick jag ebba och maggie hem till maggie, somnade typ halv 2 eller ngt. Vaknade nästa morgon halv 11, eller jag vaknade nog 9, men inte maggie och ebba som typ var helt döda. Sen så vaknade dom, vi käkade frukost, sen fick maggie damp i gästsängen, så jag och ebba typ ströp henne med en kudde, och då fick hon ännu mer damp. Ni förstår att mags inte är så fullt normal.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0