Wangsta Gangsta


sho, idag har jag varit med maggie, matilda och bellu, matildas hår blev otroligt balligt, jag flätade det ;)
Jag har faktist blivit rätt så grym på det, haha <3
Och så var det någon som hade på sin profil eller något: vill du flytta vicki-95@ till papperskorgen (vem gör inte det om dom får chansen) så vi klickade ja, då kom det typ upp en bajskorv tror ja som belle blev väldigt fascinerad av, och absolut skulle spara på min dator. x)
Matilda ska troligen ha flätorna i skolan imorgon, fast då är dom säkert förstörda. x'D de är nio stycken.
å, dessa jävla mygg, har en som surrar omkring mitt huvud och biter mig just nu. Aja, nu ska jag göra annat, bjuder bara på en liten fin bild här ;


Najs bild va? Tycker jag också.

SPEAK OUT! <3
Postat av: Carolina

Oj, va fint håret är!

cool bild

2008-09-02 @ 21:04:25

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0