svar på frågor.

Hur många djur har du?
I sånn fall vad heter dom? :)

Jag har 3 hundar, dom heter Wilma kelly & Funky.

går du i sexan?
känner du någon som går i åttan? alltså om är då 2år äldre än dej om du gick i sexan.Har för mej att du går i sexan du ser ut att göra det.
känner du någon som heter martin? undra eftersom min ex pojkvän heter det

Nej, jag går i sjuan HAH xD
Jag känner två Martin i åttan, vilken skola går du i?

Vad är du stolast över?
Vad är din piiiinsamaste situation?

Favvorätt?
Favvokompis mav 10 st?
Din klass
FAvvoprogrammis?
Gör på fritiden.

:)

Hmm, asså jag vet faktist inte vad jag är stoltast över direkt, men jag e väl rätt stolt över att jag har dansat i snart 10 år. Det låter så länge!
Åh du, det har varit många. Men det som hände nyligen var idag, på dansen, skulle vi göra en piruett, det tillhörde dansen, & jag var så uppspelt, upp på tå, snurrar ett varv, sen flyger jag baklänges & vrickade foten, haha men jag ställde mig upp & fortsatte dansa, vad mer kan man göra? ^^
PIZZA!
hm.. Asså min absoluta favorit är Ellinor, vi må ha andra nära kompisar, men det är ändå Ellinor som man alltid vet vad man har någonstans, nära!
7E, skarpängskolan, om du menade det?
Desperate housewifes & top model (:
Dansar på Fredagar & söndagar :)

Heter du Rebecka?

Yesbox, fast det stavas Rebecca.


hmm.. va är du nöjdast me me dig själv ?


Vet inte! Antagligen mitt ansikte framifrån, & mitt hår. MItt ansikte i profil hatar jag! Sen så gillar jag nog ingenting annat med mig själv :P

ska vi på bio i veckan eller??? du svara inte i din mobil :)

HAHA jadå Ida (;

mer om dig själv.

Svår fråga, beror på vad man vill veta. Jag heter Rebecca Sevemar, bor i stockholms förort, Täby. Dansar på fritiden, har tre hundar, gillar att fota, & att blogga när jag har tid! Till skillnad från vissa andra gillar jag faktist skolan! Hur ska man annars få bra jobb? xD Min dröm är att bli journalist, & jag har nästan fått in foten där :D Min allra närmsta är Ellinor, som jag snart har varit bästis med i åtta år, OMG om man tänker efter (: Mina favorit ämnen är väl svenska, engelska, franska (gillar språk!) Kemin, idrott, DATA :D , syslöjd (slapptimme) mfl. Det är allt jag kan komma på!


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0