2009

Det känns helt weird att det är 2009 ! ^^ 2008 gick otroligt snabbt, verkligen. Och jag hann med så mycket! Jag vet att jag redan har skrivit ner allt, men det var ett händelserikt år. Jag hann med:
* att ha dessa hårfärger: Brunt, svart, rödbrunt, ljusbrunt, orange, och guldblont. De där tre sista kom med att jag färgade håret blont till sommaren.
* Hann gå från fjortis (blä) Till "emo" enligt hanna för att jag hade idomin först & mkt smink, sen färgade jag håret av misstag svart & hade inte idomin och ruffs, då är man emo tydligen.
*Jag har växt 4 cm, och jag minns inte hur mkt jag har gått upp i vikt, typ 10 kg, men enligt mig gör det absolut ingenting :D

Jag tycker att det är rätt stora utseende förändringar? Nu , 2009 ska jag typ inte ha mkt smink alls, och början på 2008 var jag översminkad, superfult! Blont hår, svarta ögonbryn & jättemycket kajal och mascara, det såg hemskt ut! Tur att jag insåg det. Usch usch usch.

Men svar på kommentarer: Det är inte jobbigt att blogga, för jag bloggar för att det är superkul, och för att jag har sånna här som läser min blogg varje dag, det tycker jag är verligen superroligt, jag kan namnen på vissa ^^ Tack så jättemkt för att ni kommenterar, utan er.. Ja då hade jag inte orkat blogga? <3

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0