Ännu en dag passerar

Idag har jag varit i skolan, skrev ett tidigare inlägg. Och jag är nog tillbaka nu tror jag! Har haft lite uppehåll, men jag tröttnar inte i första taget på bloggen? (: Men jag gjorde det, skrev för mycket på lovet! Men jag älskar ju att blogga, och att jag hade uppehåll, gjorde att jag fick mindre besökare. De låg på än 30 - 40 per dag. Det var inte så bra :$ Men jag ska börja igen nu.
Idag på Kemi lektionen, så skulle våran lärare demonstrera något om Saltsyra, HCL är kemiska beteckningen, Hah jag kunde det! Iallafall, han hade i ngt färgämne så att det färgades och så, och medans jag & Matte lyssnade, så strimlade vi papper, alltså med fingrarna. Sen fick Matte en brilliant Idé , vi la dem i Samuels luva! Han satt perfekt lutad och allt, och så var hela luvan full, och han märkte inget. Sen böjde han sig fram för att vi slängde ner hans penna på golvet, då öste papperet ner på golvet, och Samuel ba: vafan.... Och jag och Matte  hade dampskratt, och det dröjde inte länge förän några andra började gapskratta, hela golvet var fullt av pappersbitar! Fast det var nog inte det de skrattade åt, det var nog åt att jag och matte skulle få städa kemisalen...
Och det har hänt lite mer, hanna har tagit hål i naveln, det var superfint. Men jag får det inte för mamma, orkar inte argumentera med henne om det. Hon skrämde mig tillräckligt när hon berättade att om man misssköter en dag kan man få ett stort hål i naveln, hur snyggt är det på en skala 1 - 10? Så jag får vänta tills jag blir sexton. Vill nog hellre ta fler hål i örat kanske. Har ju bara ett i varje öra?
Hanna hade också en tröja där det stod: STHLM VIP, då sa några nior fjortis till henne, vi ignonerade det bara. Sen när de gick framför oss, pekade hanna finger, då kommer deras kompisar ut, dom här bitch-fjortis/tjejerna i nian, snacka om mördarblick de gav oss när vi pekade finger åt killarna? (x Men aja dom ger sig på sjuor och är två år äldre, då får de väl tåla det?

Nu blir jag sugen på glass.

SPEAK OUT! <3
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ah, tack babe! :]

Hur är det med dig, och vad har du gjort idag då? :*

2009-01-15 @ 16:26:50
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0