eleven.se

För att slippa åka & köpa smink, så är det bra att beställa, jag tycker att det är väldigt kul! Eleven.se har pålitliga produkter från riktiga märken som vi känner till (:
Playboy Beauty Hef's Favorite Lip GlossPlayboy Beauty Mood Lip Gloss
läppglans, Mintdoft, 159 :-                                             159:- st.


Rock Hard Cosmetics Lethal Kiss
läppglans, Jag tycker förpackningen var söt! 129:-

Playboy Beauty Mile High Mascara
mascara, ännu en playboy grej. Jag tycker att ikonen är så söt,
den ser lite glammig ut på ngt sätt! 159:-
ModelCo Luscious Lashes Eye Essentials
ModelCo luscious lashes 249:-


SPEAK OUT! <3
Postat av: fredrika

HAHA, omg, ett sånt där playboy lipgloss köpte jag till min kompis i london :P

2009-01-18 @ 14:42:22
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0