Flipp & flopp

hmm... Jag skulle vilja köra med en sånhär FLIPP & FLOPP, så jag gör det nu!

Dagens FLIPP är snelugg. Jag tycker att man får absolut finast ansiktsform av snelugg, eller hur? (:

Dagens FLOPP är lugg. Varför ha en rak, tråkig lugg som gör att du får spetsig näsa och konstigt ansikte? Det är bara fult! Vi hade en tjej i vår skola som skaffat lugg, hon passade bättre utan, mkt sötare utan faktist. Men vissa passar ju absolut bättre i lugg, Ellinor är supersöt i sin lugg, andra är mindre fina..

What do you think, ska jag fortsätta med detta? (: <3


har man tråkigt så har man, vilket jag har nu. Tog fjollbilder, fett skön jag är -.-'

Min lugg, fråga mig inte vad jag gör på bilden. Den har blivit rätt lång! Skaffade lugg men ändrade mig på direkten, så det blev snelugg, ångrar inte iförsig att jag skaffade luggen, eftersom sneluggen blev så najs. Lite vax i luggen bara, voila! Haha.

SPEAK OUT! <3
Postat av: ida

hihihihi :D nä du är söt <3

2009-01-16 @ 17:22:14
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: en tjej från din skola(skarpängsskolan

vem var tjejen i skolan?vilken årskurs?kanske vet vem du menar

2009-01-16 @ 18:00:56
Postat av: Rebecca

asså jag vill helst inte peka ut ngn.

/ rebecca

2009-01-16 @ 18:18:32
URL: http://ribbecca.blogg.se/
Postat av: en tjej från din skola(skarpängsskolan)

okej:P men är hon bruett nu och var blond innan honm klippte lugg? och går i 8an så vet jag vem du menar om dt är hon:P

2009-01-17 @ 15:27:18

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0