fullt upp

Jag har haft fullt upp... Så jag har inte ens hunnit gå in på datorn på nästan en vecka! :S Jag har gjort annat bara, men jag känner inte så mycket för att vara inne på datorn bara. Idag har vi hafr dans. Åh det var jättekul! Tyckte att det liksom var ett lost case förra gången, men det var mkt roligare den här gången, för stegen blev svårare än förra gången, jag är supernöjd! (: Idag ska jag träffa Mags, Erik, Weiler & belle tror jag. Men jag ska slita mig lite från datorn nu och kolla på simpsons, jag är så ledsen för att jag har haft en så dålig uppdatering! :/ Men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust, det har varit rätt stressigt. Sorry <3
Jag har blivit otroligt mulad av en åtta, haha jag kaxar för mycket... xD fast det var ju på skoj men ändå ^^

Men dagens FLIPP blir hundar. Är de inte hur gosiga som helst? Här får ni ett par lite halvknasiga tips för att få en hund!
* Kryp runt på golvet & lek hund. Då kanske dina föräldrar tror du e psykiskt störd eller någonting, och tycker att du borde få en, liksom, det funkade för mig! :D
* Säg till dina föräldrar att du jättegärna vill ha en hund, & att de kommer fastna så fort de får träffa den!
* Sök information om uppfödare, storlek & priser och sånt och berätta om det för dina föräldrar. Och nämn bara fördelarna(:

Dagens FLOPP är att bli mulad. Hur mysigt är det på en skala 1 - 10 ? en 1a skulle jag säga. Kasta snön på gammalt hederligt sätt istället ! :)

slänger in ett asskönt klipp,
 

SPEAK OUT! <3
Postat av: idaa

ja håller med! mycket roligare idag på dansen :) <3

2009-01-30 @ 20:56:38
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wohooooo, You are baack :D

2009-01-30 @ 21:45:33
Postat av: mickaela

haha, okej beckan:

1. Jag vet att du tycker låten är jävligt skön.

2. Så skön att du sitter och runkar till den.

3. Fafan, ifall du har en kuk, nu har du det :)

<3

2009-02-05 @ 20:06:53
URL: http://itismickaela.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0