händelsefylld dag

Ja, idag efter plugget får jag ett sms av elli: GÖR INGENTING MED NÅGON IDAG, RING MIG!!!! :D <3333
och då visade det sig att vi skulle åka till Simone och överraska henne. Jag gick först hem till Elli & åt mellis, och så säger elli plötsligt: bussen går om 7 minuter! och jag hann inte ens ta en alvedon p.g.a en jävla värk.. aah iaf. Vi gick, och jag spurtade lite ibland, och elli sprang efter. Men vi hann i god tid till bussen. Så tar vi tåget & så, haha busschaffören: YO! till alla, haha ^^ Men vi går från vallentuna centrum, till Simone. När vi nästan var framme, blåste vi upp ballonger, & sen ställde vi oss vid sidan om hennes hus, mot väggen, & försökte tända tomtebloss, lyckat -.- Vi använde nästan upp hela tändstickspaketet, för det gick inte att tända på, och vi stod där i 5 min, sen gav vi upp. Vi plingade på, men simones dörrklocka fungerade inte, så vi knackade, gömde oss bakom dörren, & hon öppnar, då slänger jag in ballongerna på henne & vi skrek GRATTIS FJORTON ÅR ! :D och hennes andra kommentar efter tack; Oj, det här hade jag inte väntat mig. När ska ni gå?
Haha lite diss, men hon var jättetrött, vi störde väl xD Men vi var där till 6 ungefär,
och jag & elli kanske ska på en resa till Greekland i sommar där mamma mia spelades in!!! :D Men bara kanske, men väldigt troligt. Vi ska dit med elli, hennes mamma & vicki, & ME såklart. Så har redan börjat samla pengar, haha. Har 300 redan! Om det blir av kmr det att bli askul! =D


pussar...


SPEAK OUT! <3
Postat av: k

swajt.blogg.se :) men hon har tagit bort den :s tack för alla kommenterar & superfin blogg ! :D <3

2009-01-22 @ 18:52:29
URL: http://karolinebark.blogg.se/
Postat av: Erica

Va kul att ni överraskade Simone, det blir man ju alltid glad av!



Ha en bra helg



Kram ERica i Singapore

2009-01-23 @ 01:28:51
URL: http://sunblock20.blogspot.com/
Postat av: Julia

Haha, rolig dag ^

Passa på att ställa frågor i min blogg - frågestund! :)

2009-01-23 @ 16:42:50
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0