hm..

Jag tror att jag ska sluta satsa på bloggen, och bara skriva när jag vill. För om jag inte skrivit på en dag får jag flera kommentarer att jag slutat bloggat, men jag behöver faktist paus. Jag ska börja skriva när det är kul, och jag tycker oftast det är kul! Men jag vill inte känna mig tvingad att  blogga varje dag & jättemycket, för det lönar sig inte att satsa när man inte kan göra så mycket mer för sina läsare än att skriva. Det här med hur man får killen på fall, det kan ni nog lista ut själva. Tänk att dom tänker på ungefär samma sätt som oss. Hur skulle du göra mot dig själv? Var lite avslappnad och låtsas som om du inte gillar han mer än kompis, för det är oftast då de blir intresserade på något konstigt sätt. Men visa bara din bästa sida, & var dig själv. Mer kan jag inte säga, att anstränga sig för mycket är ju överdrivet. Förstår ni?

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

no

2009-01-01 @ 16:03:26
Postat av: Marie

man har ju en blogg för att det är kul. Ja gillar din blogg det tror ja mååånga andra också gör. :) Din blogg är bra som du har det så ändra inte på det tkr jag . Men om du tkr det e jobbigt så är det upp till dig <3

2009-01-01 @ 17:02:22
Postat av: Anonym

tack för tipsen! :) lär behövas xD

2009-01-01 @ 19:06:47
Postat av: clara

sv: tack :) Din med! :D <33

klart som faan att du ska satsa på bloggen! ;)

2009-01-01 @ 19:37:44
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

No! Din blogg äger ju helt klart ;) Håller med Marie du ska ju itne tycka det e jobbigt att blogga! :P aja nice blogg :)

2009-01-01 @ 21:39:53

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0