Läxor

Jag har lite jobb att göra, nivet, läxor? -.- Ska skriva nån grej om asatiden, (bullshit som ingen tror på) så det tar lite tid, och sen lite annat i think. Nu meddelade mobilen att jag fått ett sms, ett kedje sms från ellinor -.- Orka haha. Men jag fastnar ju för sånt, så jag skickade det till alla jag bryr mig om, så gullig du är ellinor, att du bryr dig om mig <3 Kedjesms, fuck them -.- Och nu är jag inte på photoshop datorn, så jag lägger in dagens fråga lite vanligt <3

DAGENS FRÅGA
Vad ska jag lotta ut för ngt när min blogg fyller 6 månader? (: Inte typ en Gucci väska, utan något snällt mot plånboken, som du skulle vilja vinna, typ för 100 eller 200 kr. <3


SPEAK OUT! <3
Postat av: Johanna

hej igen!

A men typ campus är ett jätte stort område, vi har ca 3000 lägenheter, som ligger runt skolan som ett litet samhälle, där det bara bor studenter, med egna nattklubbar och fik. Typ som i amerikanske collegefilmer.

det är verkligen jätte kul, växjö är ju sveriges största och egentligen enda riktiga campus. underbart!

2009-01-20 @ 17:39:15
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm. Svårt, svårt, Jag venne men typ.... elelr jag vet inte :S, 100-200 kr är väl lite o dra i, du Kan väl ta 200-300 kr (a) Nee, jag bara skämta ta typ ett litet smycke typ för 30 spänn eller nåt, Läsaren får ju inte eller va anonym som mig försås! ;)

2009-01-22 @ 22:16:39

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0