mcdonalds!


Är det bara jag som ÄLSKAR mcdonalds mat? Den är ju helt fantastisk god enligt mig! Mina päron + brorsan har varit i TäbyC & köpt lite saker och står nu på donken. Jag ville ha två cheese burgare, jordgubbsmilkshake & pommes frittes. I love! Så nu undrar jag, vad är er favorit om ni gillar donken ? :) <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

mmm..milkshake !:D

2009-01-02 @ 20:37:43
Postat av: sandra

jaa, mcdonalds är klart den bästa maten! :D

min favorit ät mc chicken :D

jättefin blogg du har! :)

2009-01-02 @ 22:09:57
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: CLARA

sv: åh, tack! :) Skitbra inlägg om sminket förresten! :D Din blogg rekomenderar jag gärna till vännerna :D



Kram på dig!!

2009-01-02 @ 23:05:22
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av: j

Men va du verkligen tvungen att skriva om donken!? Jag blev ju jättesugen, haha.

Min favorit är nog big mac&kompani eller hur det nu stavas, hehe.

Ha det jättebra! :D

2009-01-05 @ 22:40:52
Postat av: Anonym

jag glömde skriva namn där nere/uppe.

namn:jolin

blogg: www.joolins.blogg.se



kram:)

2009-01-05 @ 22:41:40

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0