omg

oj vad jag har varit offline ! :S jag har inte skrivit på några dagar, men , skolan tar över. Men jag är absolutely not trött på bloggen, ska kanske blogga lite imorgon, so you know. Men min vecka har varit bra, blivit turk-vän med oscar (han är svensk, men ser ut att vara turk :$ trodde det, höhö) vilken fantasi jag har. Satte på lite brun utan sol, men inget märkte något :P I lets dance, så var nog morgan, mojje & layla bäst. Trodde att blondinbella skulle vara bra, men hon var stel och hoppade, hehe men det är nog rätt svårt liksom i klackar, jag har ju aldrig gått runt i höga klackar för jag inte vill vara lång, jag tycker det är superfult med domhära supersmala & långa modellerna, in med modeller med former&ett fint utseende! Eller vad tycker ni? Former är WAAY mutch hotter. Jag har alltid velat ha mer former, jag är ju inte värsta stolpen men har varit, men har väl blivit mer propertionelig på senaste tiden, tror jag. Mycket, MYCKET har hänt under lovet verkligen! så skönt att äntligen få varit utvilad, och HELLOOOOO VÅRTERMIN! En sak jag inte kan smälta, jag går i sjuan nu? visst det är inte jättestort men wow, jag har längtat till den här tiden, nu måste jag ju ta vara på den? Det blir mitt nyårslöfte, lev varje dag så mycket du kan, om man skulle göra det så att det blev ens sista, då skulle man vara slutkörd efter en vecka, haha! Och jag och ellinor har redan börjat planera sommar 09! x'd Vi ska ha värsta sommaren tillsammans, vi har varit bästa kompisar i snart 8a år, och så kommer det förbli! Ingenting jag bara säger, det finns en myt om att bästavänner bråkar, men vi behöver inte det! Vi är rädda om varandra, varför ska vi bråka för? Det är hur löjligt som helst! Så bara för att man e nästan som syskon, behöver det inte betyda att man måste bråka. Så det kommer säkert bli bästa sommarn hittills! Jag längtar redan! :D Det här är några punkter vi SKA göra:
* åka på spa-helg med mammorna.
* ha pool party hos elli med bästa vännerna.
* åka på ngt slags läger
* Öland
* Ellis land
* Skagen eller smögen, ja nånstans där göteborg ligger.
* bada förmkt i ellis pool
* Skara sommarland!
Jag ska också gömma min dator, så den sommarn blir det INGET bloggande eller data för min del! Gud vad härligt vi kommer ha det, och inget kan stoppa det! Jag och ellinor, ja vad ska man säga, har alltid varit lite speciella. När alla lekte häst kastade vi stenar på dem och rasade ner det de hade byggt upp, lärarna hatade oss för vi mobbade alla hästnördar! Vi avskydde dem, men gillade hästar, men vi tyckte de var urtöntiga, vi lekte *hmm vadå töntigare* kiss och bajs leken, haha! Vilken fantasi, vi var verkligen i kiss och bajs åldern. Men sen växte vi ifrån det i tvåan och började leka apa, vi lät som apor och terrade hästnördarna. Gud vilka pain in the as vi måste ha varit, men vi hade så kul! Vi blev alltid kär i samma killar, och delade faktist på dom, hur man nu gör det... Någon gång när vi hade vikarie så satt vi och terrade honom och var uppkäftiga nån gång i trean, han skickade ner oss i källaren. Någon gång i ettan när vi hade kastat en sten i huvudet på någon hästnörd fick vi kvarsittning, våran lärare sa : jag har aldrig i mina 10 år gett en elev kvarsittning! Ojdå ellinor och rebecca...
Varje kväll fick min mamma ett samtal från min lärare om att jag misskött mig, och någon gång hemma hos ellinor cyklade en kille förbi, då pekade vi finger och jag skrek: Sjärthjärna! och just då kom mamma, då fick jag elli-förbud. Gud vad arg hon var. Men sånna var vi, jävligt irreterande! Men nu ska jag inte snacka mer.
Hoppas ni läst detta!(:

SPEAK OUT! <3
Postat av: idaa

HAHAHA! visste inte att ni var sånna busungar! ^^

2009-01-11 @ 11:09:45
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: helt anonym

Hejsansvejsan Rebecca. Du går i skarpängskolan va? Läs min blogg om du gillar skvaller:)

2009-01-11 @ 11:51:41
URL: http://nonlies.blogg.se/
Postat av: rebecca

vem är det Julia? Det var nån förut som gjorde en såndär om skarpängskolan -.-

2009-01-11 @ 20:40:02
URL: http://ribbecca.blogg.se/
Postat av: mickaela

aj .

2009-01-14 @ 17:26:09
Postat av: rebecca

va?

2009-01-15 @ 09:01:11

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0