Så här har dagen varit

Idag har varit kul tycker jag. För det första för att det är Fredag & vi har sovmorgon + en kort dag. CHILL! Idag är det let's dance. Vem hejar ni på? För min del är det nog Layla bagge & blondinbella, visst Blondinbella är inte jätteduktig men jag gillar hennes positiva stil. Så jag köpte lite ("lite") godis på ICA idag. Ni kan väl gissa vad jag äter nu? Vi hade matte i datasalen idag, och jag och Ludde spelade ngt spel, Jag ledde typ :D (ett mattespel, haha!) Och så har jag gått runt och skurit mig med en nyckel, det var rätt kul konstigt nog, fast det gjorde skitont. Skar mig i handleden, och jag har fortfarande ett rött märke, men det gick inte hål iaf, men jag skar mig rätt länge, Var rätt flummig och det är beroende framkallande. Tur att inte nyckeln var en kniv, det är bara en hänglåsnyckel, men det gjorde jävligt ont, hihi så moget av mig egentligen, leka emo. usch haha skittöntigt men jag har väl en humor som inte många förstår sig på, -.- måste lägga ner! xD

Veckans blogg får bli;





För jag gillar verkligen hennes blogg! Visst, jag känner henne privat, men who cares? Hon har ingen system kamera men tar jättefina bilder ju!

Lägger in en bild på mitt godis, hehe...

PUSSPUSS!


SPEAK OUT! <3
Postat av: Matilda

Hejar på Morgan Alling och Laila :)

2009-01-16 @ 16:54:00
URL: http://nineteendecember.blogg.se/
Postat av: Denice

Layla Bagge är rätt så duktig på och dansa, tycker dock inte om Blondinbella så mycket. Jag får en känsla av att allt hon säger bara sägs för allt runt henne ska låta bra och perfekt. Men som sagt det är ju min åsikt, alla får ju ha sin egna uppfattning om henne.



Bilden väckte upp godissuget. Älskar dom där majsbollarna med choklad..

2009-01-18 @ 19:49:39
URL: http://idt.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0