skinnjacka

Igår åkte jag & Ellinor en snabbis iväg till Täby C och handlade skinnjackan jag ville ha, för att den är inte kort, utan går över rumpan, vilket tycker jag är rätt viktigt, och den var lite fodrad, och den sitter väldigt bra också. Men det är ingen hit att gå ut i när det är minusgrader med en tunn tröja under, hehe.. Men den fungerar väl med en cardigan under, halsduk & plusgrader.

För jackan får du pynta 600 pix, finns på H&M. Den är svart egentligen, men min mobils skärpa är inte så bra i mitt rum, och mitt ansikte var kornigt. Mobilen får bara bra bilder utomhus xD

SPEAK OUT! <3
Postat av: Victoria

den såg iaf jättefin ut :)

2009-01-18 @ 17:08:00
URL: http://victoriau.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0