studiedag

Ja, idag & imorgon har vi studiedag :) så det är skönt, min brorsa har 39 graders feber.. -.- hoppas jag inte är allför smittad, har klarat mig tre dagar i alla fall.. I går var jag lite hos maggie, vi tog det lite lugnt, snackade lite, ville bara bort från bakterierna en stund. Sen så åkte jag & dansade balett. Jag tänkte först gå till Ellinor, men gissa vad ? :o 38 graders feber! Så alla är väl sjuka, trodde jag skulle klara mig, men anar lite ont att jag inte har det. Och jag vill verkligen inte vara sjuk! Men ni som har skola får väl ha en bra måndag... (;


SPEAK OUT! <3
Postat av: mags

Bajs att du är sjuk -.-

2009-01-26 @ 12:24:11
Postat av: Anonym

Oj,oj,oj!! Studieda' Va skönt det hade inte jag -.-, har du slutat blogga? :o :(. Aja, älskar dina skönhetstips, eller mode! :) Dem akn du göra mera av!! Jag är iaf en trogen läsare går in flera ggr per dag o kollar din blogg!! :D Kram! <3

2009-01-28 @ 20:21:06
Postat av: Anonym

samma här :D

2009-01-29 @ 07:40:59

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0