trött

Jo, jag var väl inte uppe särsilt länge igår, ungefär till 2 eller något, jag var jättetrött. Jag ska börja att vända om dygnet så att jag kan vakna när skolan börjar ^^ annars blir det problem, det är en vecka kvar ! :( Fett boring, men aja jag känner mig rätt osysselsatt här under lovet, jag har verkligen vilat upp mig, bara varit med elli & simone, men mest med elli. Det är rätt skönt att inte göra någonting. Och mitt förra inlägg "väx upp" det var inte så att man inte fick dricka, det var bara min åsikt liksom? Så ni behöver inte bli sårade eller något, men vi är faktist inte särsilt stora egentligen, men ni gör som ni vill. Jag ville ju inte direkt stoppa er? För det kan jag ju inte göra, jag tycker bara att vi är liiite för unga för det när man egentligen ska vara 18 år gammal. Men visst, om ni vill det så är det ju klart att ni får det. Men nu ska jag inte göra någonting, ska lägga in dagens fråga & ngt tips tror jag, vad ska jag ha för tips? Kommentera <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: Lisa

Förtst vill jag säga jätte bra blogg!:) Men jag skulle gräna vilja att du skulle tipsa 1.om hur man får en kille på fall.Behöver verkligen det.2.Och sen skulle jag vill ha tips om hur man är kompis med sitt ex utan att man typ blir kär igen bara man håller kompis.

2009-01-01 @ 13:59:55

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0